.

.

niedziela, 11 czerwca 2017

Enchantimals na New York Yoy Fair 2017

Witajcie!

Kilka miesięcy przerwy dało o sobie znać, ale spokojnie, Enchantimals jest powoli rozwijającą się serią, więc na wszystko znajdzie się czas.

Może warto powrócić do bardzo ważnego wydarzenia dla całej serii, jakim było tegoroczny nowojorski Toy Fair, czyli targi zabawkowe prosto z Ameryki. Odbył się on jeszcze w lutym.
Jako, że był to debiut na takiej imprezie, Enchantimals wystawiło skromne, ale efektowne stoisko z podstawowymi produktami.

⇎⇎⇎⇎⇎



 Oto i całe stanowisko. Atrakcjami były duże kartonowe figury przedstawiające bohaterki, telewizor, oraz dwie półki. Jedna z lalkami, druga z innego rodzaju asortymentem.



 

 Zbliżenia pokazują wszystkie szczegóły wystawy. Odpowiedzialne osoby postawiły na prezentację do tej pory znanych lalek i zestawów. Od zawsze zachwycały mnie też elementy, które miały imitować scenerię. Uważam, że tutaj naprawdę się postarali, bo drzewa i wszystkie skałki wyglądają ślicznie.

 

 Do oddzielnego stoiska przydzielono asortyment z innych gałęzi. Znalazły się tutaj zestawu do ozdoby paznokci, pluszaki w wersji małej jak i dużej skali oraz zabawkowe ogony i opaski do przebrania się w postaci.

⇎⇎⇎⇎⇎⇎

Podoba wam się wystawa? Zmienilibyście coś?

⇎Mat Nathaniel⇎

2 komentarze:

  1. Jak dla mnie jest ślicznie ^-^
    PS Jak coś strona Enchantimals już została otwarta i jest nawet po polsku, są już też takie jakby "odcinki" już tam ;o; (przepraszam najmocniej, jeśli odkryłam Amerykę).

    Pozdrawiam ~

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem zauroczona tą serią!
    nabyłam Żółwisię i Małpkę,
    mam smaka na wiele innych!

    OdpowiedzUsuń